Monday, December 12, 2011

Jeg trenger noen Potter og Pans Cook I � hva skal jeg kjøpe?

Hvis du har handlet for kokekar nylig, kanskje du har fått en hodepine fra å se på alle valg og merkevarer som er tilgjengelig. Og alle av dem synes å være å fortelle deg de samme tingene – jeg er best; Jeg er en stor verdi; kjøpe meg.


Hva skal du kjøpe? Før du starter vurderer kokekar-alternativer vurdere følgende fem spørsmål.


1) Koker for noen personer eller mange mennesker? Dette bestemmer hvor mange Potter og koke som du trenger, og også hvor stort du trenger dem for å være.


2) Hva slags matlaging oftest gjør du? Jeg liker å gjøre hjemmelaget suppe så en stor stockpot er viktig for meg. På den annen side, jeg aldri damp noe på stovetop (jeg bruker en elektrisk dampbåten) så en stovetop dampbåten er unyttig å meg. Tenk på hva du koker eller hva du ønsker å lære å lage mat slik at du kan avgjøre hvilke deler av kokekar du trenger.


3) Hvor viktig er brukervennlighet Opprydding for deg? Hvis du hater Opprydding, bør du sannsynligvis kjøpe non-stick kokekar. Hvis du vil være i stand til å sette din kokekar i oppvaskmaskinen må du se på settene du vurderer for å se hvis det er en rådelig. For eksempel vanskelig Eloksert aluminium kokekar (http://www.acooksdelight.com/cookware/anodizedaluminumcookware) er en meget populær type kokekar, men utsiden av potten vil endre farge og mørkere Hvis du vasker dem i oppvaskmaskinen. Jeg eier denne typen kokekar, og jeg elsker det. Men det er dager når jeg ikke elsker måtte ta tid å hånd-vask det, men jeg gjøre fordi jeg ikke ønsker å få misfarget i min oppvaskmaskin. Mest profesjonelle kokker foretrekker rustfritt stål Kjøkkenartikler. Det er hyggelig å lage mat med men oppryddingen kan være ganske tidkrevende.


4) Hva slags komfyren har du? Har du en glatt-top elektrisk stovetop? Hvis du gjør det, trenger du flat-bottom Potter og koke. Jeg tenke ikke på dette når jeg kjøpte min glatt-top komfyren. Jeg oppdaget raskt min Potter og koke ikke var flatt bottomed og at de ikke fungerer godt på min nye komfyren. Som et resultat måtte jeg kjøpe nye kokekar som hadde flat bottoms. Hvis du har en induksjon cooktop må du Potter og koke med ferritt i dem, noe som betyr at de må være magnetisk.


5) Hva er budsjettet? Jeg anbefaler å kjøpe det beste kvalitet kokekar du har råd til. Den beste kvaliteten er ikke alltid den dyreste kokekar tilgjengelig, men det er aldri den billigste. Hvis du kjøper en $49.99 sett med kokekar, du får et godt kjøp, men du vil ikke få et godt sett med kokekar.


Nå som du har tenkt om dine behov og vet hvor mye du har råd til å bruke, er det på tide å gå og se på kokekar. Du vil sannsynligvis bruke din kokekar hver dag slik du vil ha noe som du er fortrolig med å arbeide med. Men nummer én ting å se etter i Kjøkkenartikler er vekt og heft. Tyngre vekt kokekar fordreie ikke over tid som fører til at du mister flat, selv cooking overflaten på bunnen av pan; og du kan kontrollere varmen bedre i tyngre vekt kokekar. Jeg sier ikke du har å kjøpe kokekar som du trenger for å delta gym skal kunne løfte ut av skapet, men ikke kjøpe billige spinkel Potter og koke.


Hvis en pan føles som om du kan bøye det, ikke kjøpe den. Jeg er ikke noe du gå inn i en butikk, plukke opp hver pott og pan, og prøv å bøye det, men se på ett av saucepans. Hvis du presse litt på sidene, og at kasserolle har noen "gi" til det, er det ikke kommer til å holde opp godt på din komfyren.


Å få en god kvalitet kokekar sett du vil sannsynligvis måtte bruke et minimum av $200 (. Hvis du ikke har det mye å tilbringe vurdere å kjøpe bare viktige bitene du trenger for å få du startet som en 2-kvart kasserolle, sauté pan og en stockpot. Legge til stykker som du har råd til dem. Selv om du får vanligvis ikke den beste verdien for pengene hvis du kjøper en kokekar angi versus kjøper enkeltdelene kjøpe en dårlig kvalitet angi bare så du har et helt sett med kokekar. Du vil ende opp tilbringer mer penger i det lange løp erstatte disse Potter og koke når de får vridd og ødela (som ikke vil ta lang tid).


Hvis du tar deg tid til å vurdere dine behov, gjøre litt shopping rundt, og kjøpe det beste kvalitet settet med kokekar du har råd, du sannsynligvis til å være fornøyd med kjøpet i lang tid.

No comments:

Post a Comment