Monday, July 23, 2012

Rask måltid ideer For opptatt familier

Hvis du er noe som meg, sliter du med tanken på hva du skal tjene din familie på mealtime. Dag synes å komme bort fra meg, og jeg ser på klokken... 5: 15! Jeg har ikke engang tenkt på middag. Med barnas aktiviteter, husarbeidet, å ta vare på dyrene og hvem kan glemme "arbeid", kan planlegging måltider virkelig være en utfordring. Faktisk, det var en stor utfordring før jeg ble kjent med Gourmet Å gå. Disse mat blander er enkle å forberede og krever bare én eller to ingredienser (ex. kremost, hermetisk tomater, rømme eller vann). Jeg har alltid noe å gjøre, og jeg har nå en bruk for igjen mat som ingen synes å ønsker å spise. Disse blander er deilig på egen hånd når forberedt som anvist. Jeg har vært i stand til å "endre ting" litt og sette sammen min egen variasjoner på noen av de populære mikser.


Jambalaya (aka perfekt venstre over maker)


Denne blandingen, i min ydmyke mening er bedre enn populære butikken kjøpte-mikser. Jeg elsker denne blandingen når jeg har tilberedt kylling eller ekstra røkt pølse. Mix krever vann, tomatsaus og et utvalg av kjøtt. Jeg liker å legge til minst to meats når jeg gjør det. Den har en krydret "zing" som min mann og jeg elsker.


Cheesy potet gryte


Dette er en stor side-parabol som kan gjøres om til en fantastisk frokost måltid! Det krever vann, ost og en kan av Campbell OST suppe. Min venn besluttet det ville gjøre en god frokost gryte å ta til en brunch. Vel, var hun rett! Hun gjorde gryte, blandet i noen forberedt eggerøre og tilberedt frokost pølse og toppet det alt med noen osten smeltet på toppen. Gjestene på brunsj måtte bare ha oppskriften! Hva en HIT!


Peanut smør skuring


Denne scrumptious kake blandingen ble nylig innført for en produktserie Gourmet Å gå. Det krever 8 unse blokker med kremost og en 8 unse kar med kule innpisker. Bland sammen og helle i en forberedt brødskorpe (graham cracker, oreo, shortbread). Det krever ikke peanut smør. Jeg liker å Sprite ting opp litt. Jeg lagt ca 5 crumbled Reeses-kopper til blanding og sette det inn i en sjokolade brødskorpe. Snakke om YUMMY!


Jeg har vært i stand til å sette sammen noen rask måltider for min familie med disse fantastiske gourmet-mikser. Men jeg kan ikke glemme å nevne at mange av de andre store måter jeg har vært i stand til å bruke Gourmet Å gå. Disse mat blander gjøre fantastiske gaver for venner, naboer og lærere. Satt sammen noen mikser (kaldt vær Chili, mais Fritter Hush valp Mix og krydret Apple kake miks) og har en perfekt fall gave pack eller ferie gave. Ved julen tid liker jeg å sette sammen en liten gavepose med noen av mine favoritt sektor- og dessert mikser (key lime pie, Sukkerspinn og sitron frukt dukkert). Jeg får kommentarer og spørsmål om produktene hele året!

No comments:

Post a Comment