Wednesday, January 18, 2012

Juicing Beets oppskrifter

Dette er min artikkel som er dedikert til saftpressing beets oppskrifter.


Oppriktig, jeg liker ting, og jeg virkelig finner, jeg vet ikke om det er bare meg, men hver gang jeg føler seg sliten eller jeg føler en kald kommer på, saftpressing beets virkelig hjelper meg. Kanskje er det en placebo ting. jeg bryr meg ikke. Jeg gjør en artikkel spesielt for denne spesielle vegetabilske i mitt liv.


Så her av noen statistikk sa vegetabilske;


Beets inneholder kalsium, jern, svovel, kalium, beta-carotene, choline og vitamin C.


De er høy i mangan, en viktig mineral for å stabilisere hjernens funksjon.


Beets er også høy inne minerals som styrke leveren og galleblæren har, og er byggesteinene for blod corpuscles og celler.


Beets er kjent for sin evne til å rense blodet.


Bete juice er super konsentrert så jeg anbefaler på det sterkeste du fortynne det med vann eller andre fruktjuicer.
Kjøpe fast, rock-hard beets. Å være en rot, kan de lagres månedsvis i kjøleskapet.


Juicing beets oppskrifter:


Gulrot, spinat og beets
4 gulrøtter
bete med Miljöpartiet
5 - 6 forlater av romersk eller andre bladsalat
3 - 4 blader av spinat


Skrubbe organisk gulrøtter eller skrelle av gulrøtter, hvis de ikke er organisk. Rengjør og kutt bete i slanke wedges, og vask & tørr salat og spinat blader. Juice halvparten av gulrøtter og bete, og så du kan bruke de gjenværende gulrøtter hjelpe push salat og spinat gjennom juiceren.


Makt hulling
Juice 1 liten bete.
Juice 1 pære.
Juice 1 Fiji apple.
Juice en liten del av ginger 2 inches maks.
Juice 2 inches av salsify rot.
Juice 4 individuelle selleri stengler.
Juice 10-12 gulrøtter.
Juice 1 liten pastinakk.


Søt beets
5 Gulrøtter
1 Apple
1/2 Bete


Repetisjon
4 Ounces av rå bete (med blader)
3 Gram av rå agurk
9 Ounces rå gulrot


Bete juice er så utrolig bra for deg, så prøv å drikke bete juice eller grønnsak juice minst annenhver dag. Du vil snart føle fordelene.


Nyt!

No comments:

Post a Comment