Wednesday, September 5, 2012

Døde og gått til himmelen sjokolade oransje Pudding

Den andre dagen om to klokken på ettermiddagen, jeg begynte å føle litt sulten. Jeg eier omtrent 50 oppskrift bøker, så å finne noe å gjøre var ikke problemet. Problemet var at jeg var ute noe søtt og velsmakende. Nå vanligvis jeg har ikke tenkt å la det stoppe meg fra å ha noe mindre enn sunn for meg, men i dag var annerledes. Ikke to dager tidligere hadde jeg vært på en venns hus. Deres to - årige datter klatret opp på fanget, sette hennes hånd på magen og spurte: "Har du en baby i der?" Rett opp til dette punktet var jeg komfortable med min bulging buk siden den ikke synes å bry min kone for mye. Vel, hun kan ikke si for mye siden hun har det samme problemet! Men som motiverte meg å starte mitt kosthold og mosjon programmet. Mens jeg var ser gjennom noen Oppskriftskort som inneholdt oppskrifter min tante ga meg, kom jeg over en sann perle som jeg skal dele med deg i dag.


Jeg skal innrømme at jeg har en svakhet for smaken av sjokolade og oransje sammen. Hvis du deler min svakhet, skal du elske dette dessert. Dette er flott til å levere når du vet du har gjester som prøver å se deres calories.


Mens denne pudding smaker rike, det faktisk bare har 193 kalorier per porsjon. Du må ha følgende ingrediensene på siden:


1 konvolutt unflavored gelatin
1 kopp lav-fett melk
1/3 kopp pakket mørke brunt sukker
¾ kopp del skumme ricotta-cheese
¼ kopp unsweetened kakao pulver
4 teskjeer oransje likør
1 ts vanilje ekstrakt


Legge til melk i en liten kjele, og plasser den over medium varme. Når melk er varm, legge til gelatin gradvis under omrøring og la det stå for ca. ett minutt. Slå varmen ned til Middels lav og legge til brunt sukker under omrøring. Keep stirring til gelatin og brunt sukker har fullstendig oppløst som tar om to minuttene (ikke la det koke).


Kombiner ricotta, kakao pulver, oransje likør og vanilje i en blender og puree på middels hastighet i ca. ett minutt. Kontroller at alt blir blandet helt selv om du har å skrape sidene av blender med en Slikkepott å gjøre det. Deretter med blender på den laveste hastigheten, gradvis legge innholdet av din kasserolle inn i blender før den er kombinert. Denne oppskriften gjør nok for fire personer, så komme ut fire kopper eller boller og hell pudding i rettene. Dekk dem med plast brytes og plass i kjøleskap i minst to timer før den angis.


Per porsjon, har denne parabolen 193 calories, 5 gram totale fett, 3 gram av mettet fett, 17 milligram Kolesterol, 100 milligram natrium, 28 gram karbohydrater 2 gram kosttilskudd fiber, 10 gram protein, og 224 milligram kalsium. Nyt det, fordi dette er omtrent så skyld-fri som det blir når det gjelder å spise desserter.

No comments:

Post a Comment