Saturday, May 26, 2012

Kulinariske kunst-kurs

Når du tenker på en kulinariske kunst skole til stede er den første tingen som kommer til hjernen å bli en profesjonell kokk i en restaurant, eller kanskje bli en privat kokk. Du liker matlaging og ønsker å lære mer, men du kan tenke at kulinariske kunst skoler ikke tilbyr noe for deg.


Men visste du at noen kulinariske kunst skoler tilbyr Hva heter rekreasjonsbruken matlaging kurs? Disse er for folk som deg og meg som elsker mat, og ønsker å lære mer, men som ikke aspire å bli den neste kjent kokken.


Jeg nyte mat og eksperimentere med ulike matvarer. Min mann bare kan ikke forstå hvordan jeg muligens kan nyte stående på kjøkkenet i timer matlaging, men det er et flott kreativt utløp for meg. Jeg elsker prøver nye sauser og krydder på mat.


Jeg får mye av min inspirasjon fra å se på TV på mat, som gjør de fleste av oss. Jeg elsker å se Ina og Giada, Bobby og Mario og få ideer fra dem. Men så mye som jeg lærer fra å se disse TV-kokker vil jeg fortsatt elske å oppleve en hands-on matlaging-klasse underviste ved fagfolk. Jeg har ikke penger til å delta på Le Cordon Bleu i Paris, og absolutt har ikke behovet. Jeg ønsker ikke å bli en kjent kokk, selv om jeg ikke ville tankene å kunne lage mat som en.


Det er mange aspekter ved rekreasjonsbruken matlaging klasser. De tilbyr ikke bare råd om matlaging, men også matlaging teknikker som riktig kniv ferdigheter. De lærer deg hvordan du saute, stek, stek og yngel. De lærer deg hvordan du klargjør en hel fisk, kutte en kylling og forskjellen mellom en NY bånd og en porterhouse biff.


En rekreasjonsbruken matlaging klasse som tilbys av en kulinarisk kokekunst Institutt vil lære deg om ingredienser og smaker av mat i forskjellige regioner i verden. Er din favoritt mat som med en italiensk stil? Har du noen gang laget en reduksjon med balsamic eddik? Vil du vite forskjellen mellom en ragu og en marinara? Har du noen gang laget fersk pasta? Dette er noen av tingene du vil lære mer om mens du tar et kulinarisk kokekunst kurs i rekreasjonsbruken matlaging.


Kanskje vil du mestre fine kunsten å fransk matlaging og kunne gjøre perfekt bearnaisesaus hver gang. Du vil lære hvordan du gjør souffles og hårskum og biff bourguignon. Du lærer hvordan du kobler den perfekt vin å velge mellom til maten.


Delta en rekreasjonsbruken matlaging klasse på en skole i lokale kulinariske kunst er en fin måte å møte nye venner og andre "foodies", og har et nytt eventyr mens du har det gøy.

No comments:

Post a Comment