Monday, May 28, 2012

Cooking Tips når ut Camping

Mens vi var barn, min bror og jeg, hadde muligheten til å reise rundt på landet med vår far, og utforske alt våre hjemland hadde å tilby til de tre musketerer, som var våre kodenavn. Dessverre, i de fleste av disse turene vår mor var igjen som hun måtte arbeide og vi fikk sjansen til å tilbringe tid med vår far som som en elsker av natur tok som nesten hvor som helst våre bil og føtter kan føre oss. Disse turene var vår tid sammen med våre Kjære far, som gjorde alt i sin makt for å bruke så mye tid med oss som mulig mens vi var unge. Hvis tid ikke var problemet tilbake da, prøvde vi å holde budsjettet under logiske grenser, slik at alle disse turene som ble gjort med våre bil som hadde på taket våre spesielt utformet og hånd-laget (av min far) har en tendens til.


Under de camping tider og siden vår mor var ikke i nærheten av ved å mate oss, vår far var bortsett fra utpekt sjåføren og leder for vår gruppe, også cook som servert oss noen av de beste måltidene som vi har tasted; sannsynligvis fordi vi var virkelig sulten etter når vi spiser. Sannheten er at jeg fortsatt husker smaken av hans pasta og hvis jeg kunne gå tilbake i tid, vil jeg gjerne igjen oppleve spenningen ved å synge med min bror mens vår far var smilende matlaging hans fantastiske pasta på våre bære på kjøkkenet forsyninger.


Andre bobiler pleier å være enig med min kommentar som de støtter at camping matlaging kan være noen av de beste matlaging det er. Nærheten til miljøet og og være i stand til å lukte alt det fantastiske velsmakende maten kommer ut av ilden, mange er enige om at det er ingenting bedre. Hvis du er en nybegynner i camping, bør du vite at det finnes flere ulike metoder som kan brukes når mat mens camping, som tre branner, leir i kull, ovner, folie matlaging og mer. Hvilken type matlaging metoden er direkte relatert til maten du vil beslutte å gjøre og hvordan du liker det tilberedes noen ganger avgjør hvilken metode du skal bruke. Men så igjen det er flere camping matlaging tips du bør vurdere før matlaging og camping ut.


Vurdere frysepunktet kjøtt for eksempel. Fryse det på forhånd, kan du holde kjøtt frisk og andre matvarer kul også. Min far som pleide å være proaktiv sånn og planlegge på forhånd. Han også brukt plastposer eller beholdere for å holde målte deler av mat som var om å forbrukes, trygt. Jeg tror det er også best hvis du vil unngå mat fra stikke til pans å bruke olje på grillen. Til slutt, sette kamper på et trygt sted å holde dem tørr som mange camping cookbook oppskrifter krever bruk av naturlige brann og det er ingen bedre måte å starte en brann enn med kamper. Du kan også holde din drinker i en separat kulere fra mat som kan det hjelper holde matvarer colder lengre å unngå alle slags ødeleggelser. Endelig, en stor spiss er å holde vann flasker, når de er tomme fordi de kan bli stor camping matlaging beholdere for å sette den salat dressing, oljer eller andre flytende stoff.

No comments:

Post a Comment