Saturday, June 16, 2012

Gjør kake eller fruktpai i mikrobølgeovn

Bare fordi det er sommer, betyr ikke at du ikke vil kunne gjøre hyggelig desserter for din familie. Problemet er: Hvem vil slå på deres ovnen til bake en kake eller gjøre en kirsebær fruktpai? Her er noen oppskrifter som jeg har gjort ofte i min mikrobølgeovn. Jeg testet dem på min familie og de var veldig fornøyde.


Blueberry eller kirsebær skomaker


Ingredienser


2 (21 oz) kan blåbær eller kirsebær Kakediagram fylling
1 tsp. revet oransje skall
1/4 tsp bakken Muskat
1/2 kopp melk
3 Tbls marg. softened
2 Tbs sukker
1/4 ts kanel
2 kopper Bisquick Mix
Vanilla ice fløte


Kombinere fylling, oransje skall og Muskat i dyp rektangel formet mikrobølgeovn beholder. (Jeg bruke Tupperwares store dyp Rock N tjene container) Mikrobølgeovn avdekket på 70% strøm i 8 minutter eller til varme, stirring to ganger.


Kombinere gjenværende ingredienser i en separat bolle og slå kraft 20 streker. Slipp 12 dumplings bort på varme fylling. Mikrobølgeovn avdekket på 70% strøm for 10 til 14 minutter eller til dumplings er ikke lenger doughy.


Serverer varm med vanilla ice fløte.


Superenkel kake


Ingredienser


En boks av kake miks, enhver smaken. Jeg liker å bruke super fuktig de. De synes å komme ut bedre i mikrobølgeovn.
En kan av diett brus, enhver smaken. Du kan bruke vanlige brus også.


Bland kake miks og brus sammen i en stor bolle.


Spray en microwavable beholder med Pam. Nå, Vær forsiktig typen bolle du bruker. Først må det være microondas trygt. Jeg anbefaler ikke glass beholdere. Moren min prøvd å gjøre denne kaken i en corningware beholder, og det kom ut så hard som en stein. Jeg bruker en Tupperware varme n tjene beholder. Denne beholderen leveres i fire størrelser, men den 6 1/4 koppen en fungerer best.


Hell kake batter i beholderen, og plassere forseglingen på den. Sette den i mikrobølgeovn i ti minutter. La det satt i mikrobølgeovn i et par minutter og deretter fjerne beholderen fra mikrobølgeovn.


Ta av dekselet. Plasser en plate på beholderen, og Vend beholder opp-side-ned. Kaken vil skyve ut rett. Når den kjøler kan du frost det hvis du ønsker. Min mann liker å spise det som det er med noen vanilla ice fløte. Yummy.


Min favoritt blanding er sjokoladekake blande og diett kirsebær brus.

No comments:

Post a Comment