Saturday, March 31, 2012

De sier �Look i speilet, Don�t se fett, se vakre! � That�s ikke kommer til å gjøre deg sunn eller Unclog Arteries eller forbedre din Diabetes

Henry Ford sa, "Om du tror du kan, eller du ikke kan, du har vanligvis rett." Hvis du virkelig ønsker å forbedre deg selv, vet du at du kan. Du vil ikke være dieting, du vil være i endring ingredienser og du vil gi etter for noen endringer uten å slå nesen før du prøver. Det tok lang tid å sette den vekten på, vil det komme av, men ikke i 6 uker som mager modeller på TV-skjermen. Ha tålmodighet! Har du ikke en dieter tankesett. Husk at du ikke er sultne. Du er å spise deilig, velsmakende mat.


Min mann ble 241 kg, og hadde en trippel omkjøringsvei seks år siden. I dag veier han 178 pund og hans Kolesterol er 108. Jeg har aldri løy til ham om hans mat; Jeg forsømmer bare å nevne at jeg gjorde ting som erstatter bakken biff i hans chili med veggie protein crumbles (fra frossen mat tilfelle) og shredded cheddar var veggie OST fra supermarked produsere department. Tro det eller ei shredded veggie-cheddar smaker og smelter så mye bedre enn den vanlige nei-fett cheddar. Han elsker det! Jeg endelig fikk til å fortelle ham om hvorfor han var å miste så mye vekt. Han var begynner å tro det var noe veldig galt med ham.


Jeg kjøpte en kokk bok med masse kremaktig komfort matvarer som han alltid craved. Ingen hadde tung krem, smør og OST som comfort food vanligvis har. Jeg lærte å erstatte fett-fri halv & halv eller fordampet skumme melk for krem. Jeg brukte margarin med ingen trans fett, og etter en stund, jeg trenger ikke en spesiell cookbook. Det var lett å konvertere noen oppskrift til lav fett, lav calorie, lav noe.


Her er et godt eksempel på en oppskrift-konvertering: opprinnelige oppskrift ble gjort med kalvekjøtt ikke kylling. Jeg brukte sunn olivenolje og margarin, redusert begge til 1 ½ ts. Half-and-half ble erstattet med fett gratis form.


Kylling i en kremaktig sennep saus:


2 kyllingbryst (boned & skinned)
1 ½ spiseskje mel
¼ TS salt & pepper
1 ½ ts olivenolje & margarin
½ beger hver terninger løk og skiver sopper
¼ kopp fett-fri half-and-half eller fordampet skumme melk
1 spiseskje Dijon & fersk persille
1 ½ ts sitron juice


Mudre kylling i hvetemel, salt & pepper. I en ikke-pinne skillet varme olje over middels varme, kan du legge til kylling og cook, å slå en gang, før browned på begge sider og tilberedt i hele (cirka 2 minutter per side). Fjerne kylling.


I samme skillet varme margarin til latter; legge til løk og sopper. Sauté til lett browned. Redusere varmen, legge til halv og halv, sennep, persille og sitron. Hisse stadig til saus kommer til en byll og thickens. Tjene over kyllingen.


Lære denne metoden for god å spise; glem kjepphest dietter og pillene. Stoppe drepe din mann og barn med hva du synes er godhet matlaging. Tjene mer grønnsaker og salat. Få sunn og deretter se i speilet og være stolt av dine gjennomføring!

No comments:

Post a Comment