Tuesday, March 13, 2012

Bruk den perfekte Flatware

Jeg elsker underholdende mennesker i mitt hjem. Ingenting excites meg mer enn å åpne min dører og tillater andre å gå inn i min lille verden. Jeg elsker mat for mennesker og å gjøre en flott og avslappende kveld for dem. Jeg antar jeg elsker det så mye, fordi min mor var stadig invitere venner over for middagsselskaper i løpet av min barndom-årene. Hun ville lære meg liten aspektene underholdende hver gang hun kastet en fest. En av de største tingene hun lærte meg, men var viktigheten av å bruke den høyre flatware for enhver anledning.


Det kan høres overdreven for noen personer, men min mor hadde over seksti sett med flatware i våre hjem vokser opp. Det gjør lyden som mye, men ikke når du tenker på at min mor var vertskap middagsselskaper minst to ganger i uken i minst tretti år rett. Hun måtte ha en rekke flatware som hun underholdt alle typer personer for alle typer grunner.


Jeg ville ofte får å gå og shoppe for flatware med min mor før en extra-special partiet som kom opp. Min far ville gi henne tillatelse å kjøpe enda et sett med flatware, og vi ville hodet til hennes favoritt butikker og se hva vi kan finne. Hun ville alltid velge flatware i henhold til tiden av året og temaet for middagsselskap hun var kaster.


Som jeg fikk voksne og begynte å kaste min egen middagsselskaper, innså jeg raskt hvor mye jeg trengte den rette typen flatware for partene kastet jeg også. Jeg innså at det raskt blir kjedelig å bruke samme flatware for en Christmas party og en sommer piknik partiet. Så begynte min mann graciously å lære at jeg trengte nye flatware ganske ofte. Hvis han ønsket meg å forberede meals til hans virksomhet executive venner, hadde så han bedre gi meg kaste store partier med stor flatware.


Du kan finne flott flatware på en rekke steder. Viktigste er å ha en idé om hva slags flatware du ønsker før du handler. Tenk på hva slags partiet du kaster og gjester som du har. Hvis du vil se hvis du ikke finner den perfekte flatware som dekker alle dine behov. Selvfølgelig, Husk også at du vil sannsynligvis bruke denne flatware flere ganger, så pass på at du ikke får noe for trendy som vil raskt gå ut med stil.

No comments:

Post a Comment