Thursday, September 22, 2011

Low Fat fransk Toast

Toast var en av mine favoritt frokost mat da jeg var liten. Slanking kan være vanskelig, spesielt når du ikke kan nyte mange av de matvarer som du elsker. Her er en vri på den tradisjonelle franske toast oppskrift, som en gang pleide å være høy i fett. Med bare noen få modifikasjoner kan du slå fransk toast til en sunn mat. Jeg gjør dette for mannen min og han kan ikke engang si at dette er en lav fett versjon. Det er også blitt testet på Marines i huset mitt og de elsket det. Så dele den med familie og slå frokost til et sunt måltid.

Ingredienser:

- 1 stort egg
- 2 eggehviter
- 1 kopp skummet melk (eller 1%)
- 1 ts vanilje ekstrakt
- 1 1 / 2 ts malt kanel
- 1 brød av hvitt brød

Du kan legge til eventuelle andre krydder eller endre de som er gitt for å oppfylle din smak.

Veibeskrivelse:

1) Pisk egg og eggehviter sammen i bolle.

2) Tilsett skummet melk, vanilje ekstrakt, og bakken cinnimon til egg og bland godt.

3) Varm en nonstick stekepanne over middels varme.

4) Dypp brødet i røren og legg i stekepanne. Hvor lenge du holder brødet i røren vil avgjøre hvor mye brød du skal bruke når du gjør fransk toast.

Raskt dyppe brødet i røren vil forhindre at brødet faller fra hverandre når du prøver å koke dem.

Du kan fylle den franske toast med pulverisert sukker, sirup eller gelé.

No comments:

Post a Comment